gnutu up to 1.2

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 25 Kwi 2005, 19:59:35 CEST

http://standards.freedesktop.org/desktop-entry-spec/desktop-entry-spec-0.9.4.html

> Bo jak już wynikła taka dyskusja to dobrze byłoby żeby coś z niej
> wynikło oprócz paru maili na liście...

reasumując:
[fritz w smeagol ~/skool/sem_2/algo/code/vring]$ grep Icon /usr/share/
applications/*.desktop | wc -l
99

[fritz w smeagol ~/skool/sem_2/algo/code/vring]$ grep 'Icon=/' /usr/share/
applications/*.desktop | wc -l
3
...z czego nie działa jedna (bo zapomniałem commitnąć poprawki do
libgnomedb).

--
Fryderyk Dziarmagowski