Ikony w desktop (by³o Re: gnutu up to 1.2)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 25 Kwi 2005, 22:03:11 CEST

On Mon, 25 Apr 2005 21:21:30 +0200
Krystian T <tomczyk w op.onet.pl> wrote:

> "If the name is not an absolute path, an implementation-dependent
> search algorithm will be used to locate the icon. Icons may be
> localized with the Icon[xx]= syntax."
> Pewnie siê komu¶ nara¿ê ale ten kawa³ek dla mnie znaczy, ¿e "search
> algorithm" w gnome nie potrafi tego co w kde skoro w jednym ¶rodowisku
> ikonka by³a, a w drugim nie.

"je¶li nazwa nie jest _absolutn±_ ¶cie¿k±". Search algorithm robi w
GNOME to co trzeba i jak trzeba. Skoro w innym ¶rodowisku zostaj± ikony
wy¶wietlone, to proszê zastanów siê nad zanaczeniem "implementation-
dependent".

> MBSZ "search algorithm" w gnome trzeba by douczyæ szukania ikon wed³ug
> zapisu <app>/<app>.png (bo taki zapis chyba te¿ siê mie¶ci pod
> pojêciem "syntax")

co trzeba zrobiæ napisa³em ju¿ 3 razy. napisa³ speedy. napisa³
kdeurban. Masz jeszcze jakie¶ w±tpliwo¶ci?

--
Fryderyk Dziarmagowski

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl