Graficzny instalator

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 26 Kwi 2005, 20:19:23 CEST

On Tue, Apr 26, 2005 at 07:57:18PM +0200, Michal Chruszcz wrote:
> It seems like on Tuesday 26 of April 2005 19:07, Badman typed:
>
> Hrhrhrhr... OOP w C...

Trochę OT, ale co tam...
1) mimo C GTK+ jest w dużej części obiektowe
2) gtkmm to C++

A co do graficznego instalatora - mi nie przeszkadza, dopóki nie
utrudnia dostępu do sprawnego tekstowego instalatora z obsługą trybu
wsadowego i konsoli szeregowej (jak obecny w Ra i Ac).
Graficznego używać nie zamierzam.