Graficzny instalator

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 27 Kwi 2005, 00:52:42 CEST

It seems like on Tuesday 26 of April 2005 20:19, Jakub Bogusz typed:

> Trochę OT, ale co tam...
> 1) mimo C GTK+ jest w dużej części obiektowe
> 2) gtkmm to C++

Nie chodziło mi o dosłowne tego znaczenie. Po prostu poronionym pomysłem
jest jak dla mnie stworzenie toolkita w języku nienadającym się (zarówno
pod względem technicznym, ideologicznym jak i praktycznym) do programowania
obiektowego tylko po to, żeby potem robić karkołomne workaroundy
wprowadzające namiastkę obiektowości. gtkmm jest tylko żywym tego
przykładem.
--
Michal Chruszcz -=- Never seen