head vs. devel branch

Śro, 27 Kwi 2005, 21:31:07 CEST

On Wednesday 27 of April 2005 21:21, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> HEAD jest (powinno byc) przystosowane do tego, zeby w dowolnej chwili
> zawartosc poszla na aktualny builder. Na buildery ida rzeczy przeznaczone
> do dystrybucji. A do dystrybucji z zasady nie puszczamy rzeczy
> niestabilnych.
Nie do końca. W dotychczasowej praktyce (czytaj praca nad Ra) było tak, że
developerka była robiona właśnie na HEAD, wraz z zbliżaniem się potencjalnego
release zmniejszała się ilość zmian na HEAD i pojawiały się RA-branche, a na
HEAD rozwijane było AC. Branche DEVEL również istniały i tam były różne
kosmiczne próby.

Z kolei w AC bardziej poszło to w kierunku rozwój na DEVEL, stabilizacja na
HEAD. AC-branche są ale wydaje mi się, że w dużo mniejszym stopniu niż
RA-branche.

Th oczywiście znów pojawia się na HEAD i coraz więcej będzie szło na
AC-branch.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/