makewhatis [man.spec]

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Pon, 1 Sie 2005, 18:20:07 CEST

On Monday 01 of August 2005 17:46, Tomasz Wittner wrote:

> whatis i apropos działają - zauważyłeś może coś, co uniemożliwiałoby użycie
> binarnego makewhatis-bsd z makewhatis.spec zamiast mieszanki shella i awka?

Nie działa dla polskich manuali, albo u mnie jest coś skopane:
[piotr w timemachine ~]$ makewhatis-bsd /usr/share/man/pl -v -o whatis
[...]
	reading /usr/share/man/pl/man8/convertquota.8.gz
        ignoring junk description ""
        reading /usr/share/man/pl/man8/edquota.8.gz
        ignoring junk description ""
        reading /usr/share/man/pl/man8/quotacheck.8.gz
        ignoring junk description ""
        reading /usr/share/man/pl/man8/quotaoff.8.gz
[...]
I tak do końca.

--
Piotr Wawrzyniak