makewhatis [man.spec]

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Pon, 1 Sie 2005, 20:15:56 CEST

On Mon 1. of August 2005 18:20, Piotr Wawrzyniak wrote:

> Nie działa dla polskich manuali, albo u mnie jest coś skopane:
> [piotr w timemachine ~]$ makewhatis-bsd /usr/share/man/pl -v -o whatis
BTW: nie musisz podawać ścieżki `/usr/share/man/pl' (ale nie jest to błędem) -
jeżeli masz odpowiednio ustawione locale możesz skorzystać z opcji `-L':

makewhatis-bsd -v -L -o whatis
-L Process only localized subdirectories corresponding to the locale specified
in the standard environment variables.
ENVIRONMENT
     LC_ALL, LC_CTYPE, LANG
These variables control what subdirectories will be processed if the -L option
is used.

> [...]
> 	reading /usr/share/man/pl/man8/convertquota.8.gz
>         ignoring junk description ""
>         reading /usr/share/man/pl/man8/edquota.8.gz
>         ignoring junk description ""
>         reading /usr/share/man/pl/man8/quotacheck.8.gz
>         ignoring junk description ""
>         reading /usr/share/man/pl/man8/quotaoff.8.gz
> [...]
> I tak do końca.
Mam to samo (z `-L') -  nie używam polskich manuali, więc mi się to nie
objawiło. To jest rzeczywiście konkretne "przeciw" - dzięki za zwrócenie
uwagi.

--
Tomasz Wittner