SOURCES: vixie-cron-pld.patch - disable syslog (we are logging to ...

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 3 Sie 2005, 11:28:54 CEST

Dnia środa, 3 sierpnia 2005 11:25, Marcin Król napisał:

> Nie do konca. Mimo tego co podales, czesc (nie wszystktie) wpisow (np
> fakt odpalania zadan wpisanych do crontaba) laduje wtedy w
> /var/log/syslog.

To zauważyłem. Ale może to oznacza, że po prostu vixie-cron coś źle loguje?
Chciałem tylko pokazać, że - teoretycznie - syslog jest gotowy na to, żeby
zapisywać POPRAWNIE komunikaty crona. A że ten nie loguje jak trzeba...