SOURCES: vixie-cron-pld.patch - disable syslog (we are logging to ...

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 7 Sie 2005, 22:40:33 CEST

On Wed, Aug 03, 2005 at 09:33:57AM +0200, Marcin Król wrote:
> 1. Czy chcemy miec logi z vixie logowane przez sysloga? (zmiana
> funkcjonalnosci, potrzeba dokonfigurowania przez userow sysloga jezeli
> chca miec logi w tej samej lokacji)
moim zdaniem to nienajlepszy pomysł.
kilka razy zdażył mi się "zwis" sysloga(syslog-ng i syslog zwykły). Coś
takiego że proces istniał, ale wszystko co przez syslog() próbowało
cokolwiek logować stawało i czekało aż coś zrestartuje sysloga.
Na problemowej maszynce mam po prostu skrypcik który co jakiś czas
restartuje sysloga z crona i.. wszystko "działa". Wiem że to ominięcie
problemu, ale sam problem trudno jest namierzyć.
W sytuacji gdy cron także czekałby z działaniem na sysloga - taki
workaround nie zadziała ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI