SOURCES: vixie-cron-pld.patch - disable syslog (we are logging to ...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 7 Sie 2005, 22:57:28 CEST

On Sun, 7 Aug 2005, The Undefined wrote:
> moim zdaniem to nienajlepszy pomysł. kilka razy zdażył mi się "zwis"
> sysloga(syslog-ng i syslog zwykły). Coś takiego że proces istniał, ale
> wszystko co przez syslog() próbowało cokolwiek logować stawało i czekało
> aż coś zrestartuje sysloga. Na problemowej maszynce mam po prostu
> skrypcik który co jakiś czas restartuje sysloga z crona i.. wszystko
> "działa". Wiem że to ominięcie problemu, ale sam problem trudno jest
> namierzyć. W sytuacji gdy cron także czekałby z działaniem na sysloga -
> taki workaround nie zadziała ;)

A moim zdaniem nie jest najlepszym pomysłem wstrzymanie sprawy z takiego
problemu. To crona należy poprawić, a nie czepiać się sposobu logowania.

Ja z kolei bardzo chętnie na zdalnym syslogu bym zobaczył logi crona.