nie boot-uje się 1 cd PLD 2 na laptopie

Badman pld w vp.pl
Pon, 8 Sie 2005, 11:01:14 CEST

Witam
Postanowiłem zainstalować PLD 2 na laptopie Toshiba 2060 CDS. Zabrałem
się w sposób "standardowy", tak jak to zrobiłem na 3 desktopach poprzez
pierwszą płytę boot-ującą.
Rozczarowałem się, laptop nie uruchomił się z niej. Początkowo myślałem,
że to wina już z deka porysowanej płyty, więc wypaliłem następną. Dalej
klapa... :(
Wiem, że przez niektórych zostanie to odebrane jako marudzenie. Przecież
jest PLD Live CD, PLD Rescue CD, w ostateczności dyskietka boot-ująca
(jeszcze z niej nie korzystałem :), lecz nie każdy ma szybkie łącze.
Zaraz usłyszę, że można iść do kafejki internetowej i szybko "zassać".
Heh, w tym problem, że w miasteczku gdzie mieszkam brak takowej. A
przecież są miejscowości gdzie modem to szczyt marzeń.
Nie wiem jaka jest przyczyna nie wystartowania płyty (z PLD Live CD
startuje), ale mam nadzieje że przy tworzeniu ISO PLD Th/3 zostaną moje
wypociny wzięte pod uwagę.
--
Pozdrawiam
Badman