nie boot-uje się 1 cd PLD 2 na laptopie

Enleth enleth w enleth.com
Pon, 8 Sie 2005, 12:54:06 CEST

Dnia poniedziałek 08 sierpnia 2005 11:01, Badman napisał:
> Witam
> Postanowiłem zainstalować PLD 2 na laptopie Toshiba 2060 CDS. Zabrałem
> się w sposób "standardowy", tak jak to zrobiłem na 3 desktopach poprzez
> pierwszą płytę boot-ującą.
> Rozczarowałem się, laptop nie uruchomił się z niej. Początkowo myślałem,
> że to wina już z deka porysowanej płyty, więc wypaliłem następną. Dalej
> klapa... :(
> Wiem, że przez niektórych zostanie to odebrane jako marudzenie. Przecież
> jest PLD Live CD, PLD Rescue CD, w ostateczności dyskietka boot-ująca
> [...]

1. RescueCD to ledwo 50MB - o ile masz jednak coś lepszego niż modem, np. SDI,
tyle się da wyczekać.
2. Podaj jakiekolwiek szczegóły, bo osobie tworzącej ISO Th trudno będzie
wziąć pod uwagę to, że nie bootuje się na Toshibie 2060 CDS.
Jeśli nawet bootsector nie załapał, to albo jakiś bzdet albo wina samego
laptopa (nowe to? W sumie trudno, żeby z ElTorito sobie nie radził, ale...).
Tak czy siak, to by była sprawa do kogoś, kto grzebie przy isolinux.
Jeśli natomiast wywala się zaraz po załadowaniu kernela, na twoim miejscu
spróbowałbym od razu testowego RCD na Th - tylko niech autor je wystawi na
WWW, bo pod http://rescuecd.pld-linux.org/beta/ dostaję 404 - już na trzy
komputery trafiłem, na których stare RescueCD/LiveCD się nie uruchamiały
(mimo różnych kerneli - 2.6 i 2.4), kernel padał zaraz po rozpakowaniu się, a
nowe RCD na Th śmigało.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}