[Ac] phpBB 2.0.17

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 10 Sie 2005, 11:37:54 CEST

Daniel Mróz napisał(a):
> error: unpacking of archive failed on file
> /usr/share/phpBB/images/avatars: cpio: rename failed - Is a directory
...i czy wogole phpBB dziala? Po zalogowaniu sie na konto administratora
i kliknieciu na "Panel administracyjny" wraca mi na glowna strone forum.
W logach pustka, po wlaczeniu E_ALL tez cisza. To samo bylo na 2.0.15. W
obu przypadkach baza jest tworzona na nowo, wiec zadne smiecie tutaj nie
  balagania. Czy u kogos dziala PLDowe phpBB?

Pozdrawiam
Beorn