[Ac] phpBB 2.0.17

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Śro, 10 Sie 2005, 12:17:37 CEST

On Wed, Aug 10, 2005 at 11:37:54AM +0200, Daniel Mróz wrote:
> ...i czy wogole phpBB dziala? Po zalogowaniu sie na konto administratora
> i kliknieciu na "Panel administracyjny" wraca mi na glowna strone forum.
> W logach pustka, po wlaczeniu E_ALL tez cisza. To samo bylo na 2.0.15. W
> obu przypadkach baza jest tworzona na nowo, wiec zadne smiecie tutaj nie
>   balagania. Czy u kogos dziala PLDowe phpBB?

Tak, ja mam --wouthout php5, poniewaz dzialalo niezadowalajaco (nie
powiem dokladnie co, ale moderatorzy forum mi zglaszali ze to ze tamto,
za kazdym razem gdy na php4 instalowalem wersje php5). U mnie po
klikniecu na panel administracyjny dostaje okno logowania, by zalogowac
sie ponownie (drugi raz). Po ponownym zalogowaniu phpBB pozwala przejsc
do panelu i jest ok. Ten blad mialem juz kiedys tam, ktos modyfikowal
speca chyba i sciezki sie zmienily, nie sygnalizowalem bo phpBB jst
tylko w specu, wiec trzeba sie z tym liczyc na dzien dzisiejszy..

--
best regards
q#