[Ac] phpBB 2.0.17

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 10 Sie 2005, 15:05:59 CEST

Mikolaj Kucharski napisał(a):
> [...]
OK, pogrzebalem troche w kodzie phpBB i chyba znalazlem gdzie jest blad.
Opisalem go w pseudoangielskim na forum phpBB i czekam jaka bedzie
reakcja, gdyz moja nikla znajomosc kodu phpBB mogla doprowadzic do
popsucia czegos :)  Jesli rozwiazanie to bedzie prawidlowe, przygotuje
odpowiedni patch, ktory bedzie mozna wrzucic do dystrybucyjnego phpBB,
gdyz z tego co wygrzebalem na supporcie tego forum nie tylko ja mam
takie problemy.

Pozdrawiam
Beorn