[Ac] phpBB 2.0.17

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Śro, 10 Sie 2005, 16:05:25 CEST

On Wed, Aug 10, 2005 at 03:05:59PM +0200, Daniel Mróz wrote:
> OK, pogrzebalem troche w kodzie phpBB i chyba znalazlem gdzie jest blad.
> Opisalem go w pseudoangielskim na forum phpBB i czekam jaka bedzie
> reakcja, gdyz moja nikla znajomosc kodu phpBB mogla doprowadzic do
> popsucia czegos :)  Jesli rozwiazanie to bedzie prawidlowe, przygotuje
> odpowiedni patch, ktory bedzie mozna wrzucic do dystrybucyjnego phpBB,
> gdyz z tego co wygrzebalem na supporcie tego forum nie tylko ja mam
> takie problemy.

Hm.. a ktore to phpBB, bo u nas sa 2 w jednym specu. Dawno temu pytalem
sie o zdanie tutaj obecnych, padlo na bcond w specu. Osobiscie mi sie to
nie podoba, bo.. ktos moze nie wiedziec co ma zinstalowane i zglaszac
bledy nie do tej wersji. Domyslnie jest to phpBB-php5mod, ale
%description i URL nic o tym nie wspomina, ze jest inaczej.

--
best regards
q#