[Ac] phpBB 2.0.17

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Śro, 10 Sie 2005, 19:21:47 CEST

On Wed, Aug 10, 2005 at 05:22:51PM +0200, Daniel Mróz wrote:
> Ke? Ja nic nie wiem. Kompilowalem tak:
>
> 	builder -bb phpBB
>
> i wyszly mi paczki phpBB-2.0.17 i phpBB-install-2.0.17. Zadnych bcondow
> nie dawalem, bo nawet builder sie nie zdradzil, ze jakowes sa.

No wlasnie, dlatego mi sie to nie podobalo. Pakiet nazywa sie
identycznie, a moze zawierac 2 rozne dzialajace fora. Jestes pewien, ze
builder nie oznajmil Ci nic o bcondach?

> No to ja nie wiem jakie mam. Jak to sprawdzic?
> Na PHP5 to co mam wyglada ze dziala, ale to musza sie moderatorzy
> wypowiedziec, bo ja tylko admin szary jestem i na obsludze phpBB zbytnio
> sie nie wyznaje. Moderatorzy wezma forum w obroty dopiero za jakis czas.
> Z moich przeklikiwan wynika, ze wszystko dziala.

No mi sie tak wydawalo, po czasie wychodzily na jaw drobne
niespodzianki. A jekie masz php, 4 czy 5? Ogolnie duzo brakuje w tym
phpBB, nie umiem php wiec sie nie zabieram, ale szkoda ze tam nie ma
przyjemnego definiowania komunikatorow, mamy 21 wiek, a tam tylko IM'y
ze stanow :/

--
best regards
q#