[Ac] phpBB 2.0.17

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 10 Sie 2005, 17:22:51 CEST

Mikolaj Kucharski napisał(a):
> Hm.. a ktore to phpBB, bo u nas sa 2 w jednym specu.
Ke? Ja nic nie wiem. Kompilowalem tak:

	builder -bb phpBB

i wyszly mi paczki phpBB-2.0.17 i phpBB-install-2.0.17. Zadnych bcondow
nie dawalem, bo nawet builder sie nie zdradzil, ze jakowes sa.

> Dawno temu pytalem
> sie o zdanie tutaj obecnych, padlo na bcond w specu. Osobiscie mi sie to
> nie podoba, bo.. ktos moze nie wiedziec co ma zinstalowane i zglaszac
> bledy nie do tej wersji. Domyslnie jest to phpBB-php5mod, ale
> %description i URL nic o tym nie wspomina, ze jest inaczej.
No to ja nie wiem jakie mam. Jak to sprawdzic?
Na PHP5 to co mam wyglada ze dziala, ale to musza sie moderatorzy
wypowiedziec, bo ja tylko admin szary jestem i na obsludze phpBB zbytnio
sie nie wyznaje. Moderatorzy wezma forum w obroty dopiero za jakis czas.
Z moich przeklikiwan wynika, ze wszystko dziala.

Pozdrawiam
Beorn