[Ac] phpBB 2.0.17

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 10 Sie 2005, 19:27:55 CEST

Mikolaj Kucharski napisał(a):
> No wlasnie, dlatego mi sie to nie podobalo. Pakiet nazywa sie
> identycznie, a moze zawierac 2 rozne dzialajace fora. Jestes pewien, ze
> builder nie oznajmil Ci nic o bcondach?
Jestem pewien, bo sprawdzalem czy przypadkiem nie mozna sobie czegos
popsuc dla sportu. Sprawdzalem jednak w wyjsciu buildera a nie w specu.

> No mi sie tak wydawalo, po czasie wychodzily na jaw drobne
> niespodzianki.
W ktorych miejscach mniej wiecej?

> A jekie masz php, 4 czy 5?
PHP5

> Ogolnie duzo brakuje w tym
> phpBB, nie umiem php wiec sie nie zabieram, ale szkoda ze tam nie ma
> przyjemnego definiowania komunikatorow, mamy 21 wiek, a tam tylko IM'y
> ze stanow :/
Bo to Amerykanie panie... Oni tak zawsze... Ziemia to oni, a reszta
Swiata polozona jest gdzies obok Saturna.

Pozdrawiam
Beorn