[Ac] phpBB 2.0.17

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Śro, 10 Sie 2005, 19:45:26 CEST

On Wed, Aug 10, 2005 at 07:27:55PM +0200, Daniel Mróz wrote:
> W ktorych miejscach mniej wiecej?

W kazdej wersji cos innego, nie pamietam dokladnie, w ktorej i co, np:

 . przy rejestracji zniknal token, nowy user jest proszony o wpisane
   tekstu z obrazka, ktorego.. hmm.. nie ma,

 . nie mozna wyswietlic watkow, widac liste tematow, ale klikajac na
   dany temat, chcac przeczytac co urzytkownicy forum napisali, pustka,

 . BB code nie dziala, HTML code takze.

Kazdy z tych bledow w innej wersji, dzialalo jak chcialo, wszyscy sie
denerwowali :/

--
best regards
q#