SPECS: tcshrc.spec - fix Source0 (works) and URL

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 11 Sie 2005, 18:31:51 CEST

On Thu, Aug 11, 2005 at 06:04:49PM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> http://mesh.dl.sourceforge.net/sourceforge/tcshrc/%{name}-%{version}.tar.gz
> 		http://dl.sourceforge.net/tcshrc/%{name}-%{version}.tar.gz
> Czy ktoś mi jest w stanie wytłumaczyć, dlaczego mi distfiles zwraca błąd [1]
> jeżeli podałem identyczny URL a inni twierdzą, że im działa.

(pseudo)losowy mirror sf

> Nigdy nie
> powtórzę błędu z http://dl.sourceforge.net/ - zawsze zamierzam używać
> http://mesh.dl. ...  - nie mam ochoty 3 razy komitować tego samego, bo ktoś
> wymyślił jakieś unifikacje adresów sf.

mesh jest do niczego - to co zwraca
http://mesh.dl.sourceforge.net/sourceforge/tcshrc/
nijak nie wygląda na listę plików.
A nie mam ochoty konfigurować mirrors z podstawieniem heanet zamiast
wszystkich istniejących *.dl.sourceforge.net.
Przy zunifikowanych wystarcza jeden wpis:
http://dl.sourceforge.net/|http://heanet.dl.sourceforge.net|

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/