SPECS: tcshrc.spec - fix Source0 (works) and URL

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Czw, 11 Sie 2005, 18:44:34 CEST

On Thu 11. of August 2005 18:31, Jakub Bogusz wrote:
> On Thu, Aug 11, 2005 at 06:04:49PM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> mesh jest do niczego - to co zwraca
> http://mesh.dl.sourceforge.net/sourceforge/tcshrc/
> nijak nie wygląda na listę plików.
A musi zwracać listę plików? Czy musi listować katalog? Ważne, że za 3 komitem
distfiles zassało co miało zassać - vide distfiles w list.pld-linux.org . Co do
mesh - zawsze używam go do ściągania źródeł "z palca" wgetem - i nikt mi nie
wmówi, że on jest `do niczego'.

BTW: jako pierwszą odp. dostałem maila z jakiegoś autorespondera - co mam z
tym zrobić?
--
Tomasz Wittner