SPECS: nmm.spec - ... and more BRs...

Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz paszczus w gzowski.darpa.pl
Wto, 16 Sie 2005, 20:56:13 CEST

Paweł Sakowski napisał(a):

>Serio nie dało rady ich odnaleźć wszystkich lokalnie i skomitować na
>raz?

Moze i dalo, ale napewno nie wszystkie, zreszta staram sie nie
commitowac po jednym BR tylko po kilka na raz (pojedyncze tez sie jednak
zdazaja na szybko).
Chce zeby to sie wkoncu zbudowalo, u mnie na pepecu z -j2 to trwa
strasznie dlugooooooooooooo, a na amd64 raz-dwa, takze tak wychodzi
szybciej.