SPECS: nmm.spec - ... and more BRs...

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Wto, 16 Sie 2005, 21:25:22 CEST

On Tue, 16 Aug 2005 20:56:13 +0200
Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz <paszczus w gzowski.darpa.pl> wrote:

> Moze i dalo, ale napewno nie wszystkie, zreszta staram sie nie
> commitowac po jednym BR tylko po kilka na raz (pojedyncze tez sie
> jednak zdazaja na szybko).
> Chce zeby to sie wkoncu zbudowalo, u mnie na pepecu z -j2 to trwa
> strasznie dlugooooooooooooo, a na amd64 raz-dwa, takze tak wychodzi
> szybciej.

Ale do cholery nie do tego służą buildery !!! A może ja o czymś nie
wiem? Mam duronka w 850 i u mnie też dosyć wolno wszystko się buduje. Ja
tez mógłbym tak jak Ty robić? To by mi ułatwiło i przyspieszyło robotę.
A większość BRów pewnie da się z (pokaźnego) configure.in wyczytać.
Zaglądałeś tam w ogóle, czy na pałe budujesz ???

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org