SPECS (DEVEL): vim.spec - up to 7.0 p131

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 18 Sie 2005, 09:32:05 CEST

On Thu, Aug 18, 2005 at 09:18:25AM +0200, Jaroslaw Kruk wrote:
> rozumiem, że można go wywalic, skoro teraz slownik bedzie wbudowany w
> wima.

> Jedna z nowych rzeczy w vim'ie 7 jest wbudowany slownik. Ale podkreslam
> ze to jest dopiero w wersji 7 (ciagle w fazie alfa). Mozna o tym
> przeczytac na http://vim.sf.net/

Jak to się sprawuje? Działa a bieżąco, czy sprawdza tekst po wywołaniu?

vim-ispell działa w czasie rzeczywistym i jest używalny nawet na słabym
sprzęcie. Niestety nie radzi sobie z UTF-8.
Z tego co słyszałem vimspell jest znacząco wolniejszy.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/