SPECS (DEVEL): vim.spec - up to 7.0 p131

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 18 Sie 2005, 09:53:42 CEST

On Thu, Aug 18, 2005 at 09:32:05AM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Jak to się sprawuje? Działa a bieżąco, czy sprawdza tekst po wywołaniu?
>
> vim-ispell działa w czasie rzeczywistym i jest używalny nawet na słabym
> sprzęcie. Niestety nie radzi sobie z UTF-8.
> Z tego co słyszałem vimspell jest znacząco wolniejszy.

Ale z mojego doświadczenia wynika, że optymalnie skonfigurowany vimspell
jest znacznie mniej upierdliwy (odczuwalnie szybszy) niż vim-ispell.
Jest też więcej możliwości konfiguracji i nie dodaje VIMowi zależności od
konkretnej wersji ispella czy słowników.

Pozdrowienia,
        Jacek