awstats: czy przejmować się upgrade ze zwalonej wersji?

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 22 Sie 2005, 08:47:31 CEST

On Sun, Aug 21, 2005 at 11:30:37PM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> OT: ten: http://jajcus.bnet.pl/tropek/w_srodku-m.jpg ? Czy temu hdd nie będzie
> tam za ciepło? (chyba brak mu cyrkulacji od spodu).

http://tropek.jajcus.net/stats/temp/temp.html

Myślę (mam nadzieję), że przeżyje...

> IMO trigger z %banner'em - nic więcej pewnie nie da sie zrobić (i nie warto).
> AFAIK nie ma czegoś takiego jak %triggerprein - wtedy %banner i exit (i msg:
> upgrade is not supported)

Myślałem o tym, ale niektórzy, zdaje sie, bardzo nie lubią banerków.
Wolałem się spytać ;-)

Pozdrowienia,
        Jacek