awstats: czy przejmować się upgrade ze zwalonej wersji?

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Nie, 21 Sie 2005, 23:30:37 CEST

On Sun 21. of August 2005 21:58, Jacek Konieczny wrote:
> Witam,
>
> Stawiam swój serwerek i oczywiście (;-))
OT: ten: http://jajcus.bnet.pl/tropek/w_srodku-m.jpg ? Czy temu hdd nie będzie
tam za ciepło? (chyba brak mu cyrkulacji od spodu).
[...]
> Pakiet poprawiłem tak jak uznałem za stosowne. Teraz rusza od kopa po
> zainstalowaniu, łatwo się konfiguruje i w ogóle działa tak jakbym
> chciał. Jest tylko pewien problem -- pakiet bardzo się różni od tego
> dotychcas obecnego w Ac i jak ktoś to, co jest w Ac, doprowadził do
> działania, to teraz przestanie mu działać.

Mozna założyć, że jak był aż taki zdolny, to sobie teraz też poradzi ;).
> Niby wypadałoby zrobić triggera, ale to może być ciężkie. Oryginalna
> domyślna konfiguracja właściwie do niczego się nie nadawała, a jak ją
> poprawił admin to trudno nawet zgadywać.

IMO trigger z %banner'em - nic więcej pewnie nie da sie zrobić (i nie warto).
AFAIK nie ma czegoś takiego jak %triggerprein - wtedy %banner i exit (i msg:
upgrade is not supported)
[...]
--
Tomasz Wittner