SPECS: darkice.spec - BR: s/lame-libs-devel/lame-libs-static/

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 25 Sie 2005, 10:43:03 CEST

On Wednesday 24 of August 2005 18:46, Tomasz Wittner wrote:

> Jakbyś wkleił na czym "nie przechodzi" (takich kilka ostatnich linijek z
> buildloga wyprodukowanych przez ./configure), to może ja (lub ktoś inny) by
> wiedział jak, chociaż u mnie bez lame-libs-static, przy zainstalowanym
> lame-libs-devel-3.96.1-2 buduje się bez problemu.

Moja wina, bo nie sprawdziłem wszystkiego i się trochę pośpieszylem. Znajomemu
się nie chciał zbudować. Porównaliśmy listę pakietów lame-* i on nie miał
lame-libs-static.  Zainstalował i mu się zaczęło budować. Ja nie sprawdziłem
sytuacji odwrotnej i teraz przyznaje, że to był mój błąd.

> Po za tym jak nie wiesz, to zawsze masz szansę się dowiedzieć:
> info autoconf, automake, libtool
> autobook, vi configure.{in,ac}, ./configure --help służą Ci pomocą.

Tak wiem.

> IMO lepiej niech się wcale nie buduje, niż ma się linkować
> statycznie. Po za tym czytałeś PLD-doc/devel-hints-{pl,en}.txt ?

Czytałem.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics