SPECS: darkice.spec - BR: s/lame-libs-devel/lame-libs-static/

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 24 Sie 2005, 19:03:42 CEST

On Wed, Aug 24, 2005 at 06:46:01PM +0200, Tomasz Wittner wrote:
> Co oznacza "sekcja %configure"? AFAIK to czegoś takiego nie ma (są za to
> sekcje %prep, %build, ...).

Oj już nie czepiaj się szczegółów, użył złego określenia ale wiadomo o
co chodzi.

> Jakbyś wkleił na czym "nie przechodzi" (takich kilka ostatnich linijek z
> buildloga wyprodukowanych przez ./configure), to może ja (lub ktoś inny) by
> wiedział jak,

tak jak Tomasz napisał, komunikaty configure i/lub _odpowiedni_ fragment
config.log

> IMO lepiej niech się wcale nie buduje, niż ma się linkować
> statycznie. Po za tym czytałeś PLD-doc/devel-hints-{pl,en}.txt ?

a to to chyba mało kto czyta niestety...

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.