Skąd brać updaty sec do PLD na maszyny produkcyjne?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 31 Sie 2005, 22:04:32 CEST

On Wed, Aug 31, 2005 at 09:54:36PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> Słucham? Tzn. że mamy na produkcyjnych maszynach instalować losowo
> wybrane z CVS wersje pakietów? Czym to się różni od samodzielnej
> instalacji ze źródeł?? Już nawet nie będzie udawania że coś jest
> testowane i trafia do przyszłej dystrybucji?? Dla mnie to oznacza że PLD
> jako dystrybucja przestało istnieć.

blablabla...
a pomóc nie chcesz, rw gardzisz.

Averne ma najwyraźniej inne zajęcia, i ostatnio trochę mniej czasu
poświęca na PLD.

Jeśli masz propozycje jak usprawnić proces rozwoju, proszę Cię bardzo.
Jeśl nie, to takie krzyki jak te powyżej schowaj sobie w buty, bo
nic nie wnoszą.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.