Skąd brać updaty sec do PLD na maszyny produkcyjne?

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Śro, 31 Sie 2005, 22:29:35 CEST

On Wednesday 31 of August 2005 22:04, Adam Gołębiowski wrote:
> Averne ma najwyraźniej inne zajęcia, i ostatnio trochę mniej czasu
> poświęca na PLD.
Jest dokładnie tak jak pisze Adam. Czasu mam mało, ale czytam listy na
bieżąco. Jeśli chodzi o FTP, arekm zaoferował swoją pomoc, więc w godzinach
18-21 możecie cisnąć go o przenoszenie. Przy większych zmianach (typu SONAME)
chciałbym aby requesty przenoszenia przechodziły przez akceptacje. Secfiksy o
ile to możliwe powinny być przenoszone możliwie szybko.

Na koniec parę słów do Michała.
Jeżeli chcesz wymagać czegokolwiek od PLD, wyślij skrót i zostań naszym
developerem. Obiecuje, że Twoja praca nie pójdzie na marne. Wiele Twoich
łatek zostało pominiętych m.in. ze względu na Twoją postawe. Jeżeli nie
możesz być naszym developerem, poprostu o tym napisz. W przeciwnym wypadku
zainteresuj się dystrybucją klasy Enterprise i przestań nam zrzędzić na
listach.

P.S.
Chciałbym się też dowiedzieć jak zrobić żeby i mi chodzenie po górach possało,
bo chodzę dosyć często, ale possać mi nie chce.

--
Marcin Doliński
PLD Linux Distribution