Skąd brać updaty sec do PLD na maszyny produkcyjne?

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 31 Sie 2005, 22:25:29 CEST

> Słucham? Tzn. że mamy na produkcyjnych maszynach instalować losowo
> wybrane z CVS wersje pakietów?

1. Czemu od razu z CVS? ready o ktorym pisalem to pies? (uprzedzajac
pytanie: o to czemu paczki nie sa przenoszone do main pytaj RMow AC)

2. Jak to: losowe? Znaczy sie jak rozumiem nie monitorujesz zadnych
bugtraqow i innych, zeby wiedziec co trzeba uaktualnic i chcialbys moc
te wszystkie wredne dziury zalatac jednym poldek --dist-upgrade? Zycze
powodzenia. Ja tam wole nie polegac tylko i wylacznie na upgdate'ach
dystrybucyjnych, chocby nie wiem jak szybko sie ukazywaly.

3. Nie ma jeszcze stabilnego Ac, a gdzie tu regularnych update'ow
wymagac? Jak sie uzywa wersji rozwojowej jakiejs dystrybucji, to trzeba
wziasc na to poprawke.

> Czym to się różni od samodzielnej instalacji ze źródeł??

Np czasem trwania takiej operacji (im wiecej serwerow tym bardziej
skrocisz czas budujac z CVS _raz_ i instalujac potem _wszedzie gdzie
trzeba_)

> Już nawet nie będzie udawania że coś jest
> testowane i trafia do przyszłej dystrybucji??

O ready juz chyba wspominalem? :)

> Dla mnie to oznacza że PLD
> jako dystrybucja przestało istnieć.

Kazdy ma jakies zdanie w tym temacie. Ja swoje niedawno wyrazilem na
jogu wiec sie nie bede powtarzal.

M.