ifup-ppp

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 3 Gru 2005, 15:56:31 CET

On Sat, Dec 03, 2005 at 02:12:57PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> ... i zmiana flagi na auto nie wchodzi raczej w gre, gdyz wowczas proba jego
> montowania nastepowalaby przed zamontowaniem /proc.
yy...
dlaczego?

ja tam zmienilem na auto, zreszta u siebie w domku tez mam
auto(drukarka) i dziala wszystko git...

myslalem raczej ze to wylaczone ze wzgledu na starsze komputery gdzie
jest to calkowicie niepotrzebne.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI