ifup-ppp

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 3 Gru 2005, 16:29:24 CET

On Sat, Dec 03, 2005 at 03:56:31PM +0100, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> [...]
        ^^^^^
                 ^^^^^^^

To nie to samo?

Dla speedtoucha może być podobna sytuacja w przypadku nie korzystania
z modem_run - firmware może nie zdążyć się wczytać (poprzez hotplug/jądro)
przed uruchomieniem pppd.

Akurat nie, /proc jest na początku rc.sysinit, ale...

> yy...
> dlaczego?
>
> ja tam zmienilem na auto, zreszta u siebie w domku tez mam
> auto(drukarka) i dziala wszystko git...
>
> myslalem raczej ze to wylaczone ze wzgledu na starsze komputery gdzie
> jest to calkowicie niepotrzebne.

...jest noauto, bo robią to rc-scripts.
A potem jeszcze nadmiarowo hotplug. Nie wiem jak udev.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/