ifup-ppp

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 3 Gru 2005, 16:55:11 CET

Dnia 03-12-2005, sob o godzinie 16:29 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):
>         ^^^^^
>                  ^^^^^^^
>
> To nie to samo?
>
> Dla speedtoucha może być podobna sytuacja w przypadku nie korzystania
> z modem_run - firmware może nie zdążyć się wczytać (poprzez hotplug/jądro)
> przed uruchomieniem pppd.

Nie wiem, moze nie rozumiecie problemu.
eaglectl mowi ze nie ma zadnego modemu, bo
po zaladowaniu modulu kernela w normalnej sytuacji trzeba odczekac tez
kilka sekund i wtedy jest ok.

TAM jest potrzebny czas na inicjalizacje sprzetu, w zwiazku ze nie
wiadomo ile, warto to zrobi kilka razy,

Nie wiem jak jest w przypadku speedtoucha bo takowago nie mam.
Nie mowiac juz o kilku sposobach inicjalizacji tego modemu, fe.

TiweK