Mono po raz n-ty

Nie, 4 Gru 2005, 18:52:29 CET

On Sunday 04 December 2005 18:39, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> [ankry w fly ankry]$ uname -a
> Linux fly 2.6.2 #3 Wed Feb 11 10:19:22 CET 2004 alpha EV56 unknown PLD
> Linux [ankry w fly ankry]$ finger arekm
> Login: arekm                            Name:
> Directory: /home/users/arekm            Shell: /bin/bash

> Never logged in.
To coś kłamie tak w ogóle.

> No mail.
> No Plan.
>
> 153.19.42.129. Potrzebujesz tam sudo do poldka?
Chyba upadłeś na głowę - nie będę za Was grzebał w alphie (choć niestety już
nieraz to robiłem bo posiadacze alphy lali na sprawę). (sudo się przyda o ile
można tam robić upgrady? chroot bardziej bezpieczny)

> Tydzien + 24h to malo ?
Pewnie, że mało - Averne miał zerknąć co się tam dzieje już parę dni temu i co
z tego wyszło? Nic.

> Poza tym niczego nie chce wywalac. Po prostu wylaczylbym niedzialajacy
> builder.
Ciekawe - niedziałający builder, a paczki athlonowe na ftpie skądś są (to że
teraz wisi nie oznacza, że jest niedziałający w ogólności).

> PS. wisi nadal, moze ktos sie tym jednak zajmie...
Może np. Ty?

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/