Mono po raz n-ty

Nie, 4 Gru 2005, 19:15:11 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> > Never logged in.
> To coś kłamie tak w ogóle.

Ano nie ma sysloga w srodku. Ale pewnie warto postawic.

> Chyba upadłeś na głowę - nie będę za Was grzebał w alphie (choć niestety już
> nieraz to robiłem bo posiadacze alphy lali na sprawę). (sudo się przyda o ile
> można tam robić upgrady? chroot bardziej bezpieczny)

Wlasnie: to chroot z wejsciem po sshd. Na zewnatrz jest Ra.

> Pewnie, że mało - Averne miał zerknąć co się tam dzieje już parę dni temu i co
> z tego wyszło? Nic.

Co sie dzieje - wiadomo. Nie wiadomo - jak sobie z tym poradzic.
Moze problem z kernelem? Ale ktory kernel na amd64 nadaje sie na
produkcyjny. Zakladajac brak grsec, a uzywanie ext3 z quota i nfs.

> Ciekawe - niedziałający builder, a paczki athlonowe na ftpie skądś są (to że
> teraz wisi nie oznacza, że jest niedziałający w ogólności).

> Może np. Ty?

Nie mam _zadnej_ maszyny z ARCH=athlon. Wiec chyba jednak nie ja.

Moge sie potencjalnie zajmowac alpha, i686, i386 i amd64. A w tym przypadku
tylko udostepniac przez jakis czas maszyne. Do kiedy - nie wiadomo. Na 90%
co najmniej do wakacji.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61