Kernel 2.6.11.10-6, IMQ... again.

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Wto, 13 Gru 2005, 10:58:44 CET

Witajta.

Rozmawiałem z Jajcusiem i mówi mi, że u niego działa - tzn on rozlicza
osobno ruch przychodzący i wychodzący na dwóch różnych IMQ.

Natomiast pisał mi jeszcze, że ktoś z jego znajomych robił inaczej
(prawdodpobonie tak jak ja) i że się wali to totalnie.

U mnie ruch ze eth1+ jest przekierowywany na imq1 (wejście i wyjście) i
tam są rozliczane regułki htb.

imq0 jest u mnie puste (tzn podniesione, ale nic regułek tam nie ma).
Wyjście w Internet jest realizowane przez eth0 (bo z imq0 nie chciało
działać).

Ma ktoś jakies doświadczenia z tym ?

Zdrowie.

--
 . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemyslaw Stanislaw Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |