Do admina distfiles (bylo Re: Cos sie zepsulo)

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 13 Gru 2005, 19:16:54 CET

On Tuesday 13 December 2005 18:49, Adam Gołębiowski wrote:

> Nie ma (chyba) admina distfiles, ale zerknąłem na to. Plik był i był
> poprawny (zgodność md5), miał tylko źle ustawione uprawnienia (600).
> Poprawione.

Dziękuję.
Ale coś mi się wydaje, że problem jest głębszy, bo Robert zgłaszał identyczny
problem.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics