Do admina distfiles (bylo Re: Cos sie zepsulo)

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 13 Gru 2005, 21:24:35 CET

(Tue, 13 Dec 2005 18:49:34 +0100) Adam Gołębiowski:

> Nie ma (chyba) admina distfiles, ale zerknąłem na to. Plik był i był
> poprawny (zgodność md5), miał tylko źle ustawione uprawnienia (600).
> Poprawione.

Jeśli możesz to popraw też proszę umask w psi-lang-0.9.3.tar.bz2, problem
jest prosty, pliki z dropin są przenoszone z identycznym umask, czyli jak
wrzucę z 600 to na nic się po przeniesieniu taki plik na distfiles nie
przyda, czy nie powinno to być zmieniane przy transmisji
dropin->distfiles?

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User