SPECS: bogofilter.spec - added %banner with WARNING - release 2

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 13 Gru 2005, 23:12:12 CET

On Tue, Dec 13, 2005 at 10:55:41PM +0100, Sławomir Paszkiewicz wrote:

> Nie. Chodzi o upgrade bazy a nie pakietu, wiec chyba tak moze zostac...
> Myle sie?

W sumie... przy chodzącym w tle fetchmailem (jak np. u mnie), czy nawet
przy doraźnie dostarczanej poczcie może być już za późno - bo zanim
skończę czytać %banner przyjdzie mi mail, i ...

--
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..