SPECS: bogofilter.spec - added %banner with WARNING - release 2

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Wto, 13 Gru 2005, 23:22:38 CET

Cytowanie Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl>:

> W sumie... przy chodzącym w tle fetchmailem (jak np. u mnie), czy nawet
> przy doraźnie dostarczanej poczcie może być już za późno - bo zanim
> skończę czytać %banner przyjdzie mi mail, i ...

Hmm, to gdzie to umiescic zeby bylo ok? Obojetne czy to bedzie przed
wykonaniem upgrade czy po to i tak upgrade sie wykona, czy sie myle?
Chyba, zeby dodac wylaczanie MTA i killowanie fetchmaila :) Ma ktos
jakis sensowny pomysl?

Pozdrawiam