INIT PANIC SEGMENT VIOLATION AT adres

Piotr Szymański djurban w pld-dc.org
Sob, 24 Gru 2005, 22:18:04 CET

Hi,
Arkadiusz Miskiewicz (Saturday 24 December 2005 22:14):
> Kiedy w końcu dasz sobie spokój z PLD? To distro nie dla Ciebie.
> ps. nam działa.
Mi tez dziala, pomijajac kilkanascie twoich niedorozwinietych pomyslow, ktore
forsujesz i ktore moze dzialaja tobie (albo wam, nie wiem ilu was jest), ale
z byciem uzywalnym wszedzie sa zupelnie nie trafione.

Dalbym sobie spokoj z PLD chociazby zeby nie martwic sie o to czy nie
wpadniesz na kolejny debilny pomysl ktory znowu rozjebie jakas czesc PLD,
tylko dlatego ze tak ci wygodnie. Niestety jednak jestem uparty i nie chce mi
sie rezygnowac z PLD tylko dla ciebie.
--
Piotr Szymański djurban w pld-linux.org