INIT PANIC SEGMENT VIOLATION AT adres

Sob, 24 Gru 2005, 22:41:24 CET

On Saturday 24 December 2005 22:18, Piotr Szymański wrote:
> Hi,
>
> Arkadiusz Miskiewicz (Saturday 24 December 2005 22:14):
>
> Mi tez dziala, pomijajac kilkanascie twoich niedorozwinietych pomyslow,
> ktore forsujesz
Jakoś wniosku w cdg o -rw dla mnie nie widzę. Czemu go nie postawisz skoro tak
uważasz? Chętnie poczytam uzasadnienie.

> i ktore moze dzialaja tobie (albo wam, nie wiem ilu was
> jest), ale z byciem uzywalnym wszedzie sa zupelnie nie trafione.
Istnieje coś takiego jak bugi w programach, spróbuj poprawić, problem zniknie.

> Dalbym sobie spokoj z PLD chociazby zeby nie martwic sie o to czy nie
> wpadniesz na kolejny debilny pomysl ktory znowu rozjebie jakas czesc PLD,
Przytłoczył mnie twój zasób argumentów. Nie ma innej metody w jajku
umożliwiającej na tak dokładną kontrolę systemu jaką to kontrolę daje
selinux .

EOT, nie widzę sensu brać udziału w niemerytorycznej dyskusji.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/