INIT PANIC SEGMENT VIOLATION AT adres

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 24 Gru 2005, 22:49:36 CET

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> Istnieje coś takiego jak bugi w programach, spróbuj poprawić, problem zniknie.

Chodzi raczej o to, źe mimo iż jest to poruszane przynajmniej 3 raz,
wciąż nie jest to poprawione, a w ac-main leży.

Dodam, że źe 5% userów PLD potrzebuje SELinuksa i dla nich jest on
włączony we wszystkich pakietach, a problem z nim nie naleźy do łatwych
w diagnozie/rozwiązaniu (ja nie dałem rady nic wymyśleć, choć próbowałem).
Jak się debuguje inita? (dołączyć do niego z zewnątrz się nie da, a
odpalenie init="/usr/bin/gdm init" wysiuda go z pid 1, przez co całość
nie wstanie)