Ac main i X11

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 27 Gru 2005, 21:54:32 CET

On Tue, 27 Dec 2005 20:06:21 +0100
"Patrys :: Patryk Zawadzki" <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Bez zmian. Każdy refresh pulpitu powoduje jego przesunięcie o losowy
> odcinek w górę i odrysowanie na nim ikon i okien we właściwych
> miejscach. W związku z tym, co chwilę wydłuża mi się "cień" wszystkiego
> na ekranie.
>
> Logi milczą, dusza śpiewa.

miałem dokładnie ten sam problem gdy zainstalowałem X11 z ac-test. Po
chwili googlowania dodałem powyższą opcję, włączyłem EXA przestało
robić problemy. Prawdą jest to co napisał Arek - EXA jest wolna jeśli
nie włączymy composite. oto moja sekcja dla urządzenia:

Section "Device"
	Option     "DynamicClocks" "true"
        Option      "AccelMethod"      "EXA"
        Option      "ColorTiling"      "false"
        Option      "SubPixelOrder"    "none"
        Driver      "radeon"

	Identifier  "Card0"
	Driver      "ati"
	VendorName  "ATI Technologies Inc"
	BoardName   "RV350 [Mobility Radeon 9700 M10]"
	BusID       "PCI:1:0:0"
EndSection

--
Fryderyk Dziarmagowski