Ac main i X11

Wto, 27 Gru 2005, 22:00:34 CET

On Tuesday 27 December 2005 21:54, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> miałem dokładnie ten sam problem gdy zainstalowałem X11 z ac-test. Po
> chwili googlowania dodałem powyższą opcję, włączyłem EXA przestało
> robić problemy. Prawdą jest to co napisał Arek - EXA jest wolna jeśli
> nie włączymy composite.
Po włączeniu composite też jest wooolna. Jedyny zysk to to, że operacje
związane z composite są dużo szbsze z exą niż bez niej.

Podsumowując: dla ludzi nie używających composite exa jedynie spowalnia ;/

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/