jabberd-2.0 czy jabber-1.4?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 1 Lut 2005, 20:48:45 CET

On Tue, Feb 01, 2005 at 02:14:10PM +0100, Adam Mikuta wrote:
> To może ja się podczepię do wątku :-) Właśnie sobie postawiłem jabberd
> według tej właśnie dokumentacji tylko właśnie nie wiem co zrobić z tymi
> dnsami i rekordami SRV. Serwer udostępnia internet w sieci lokalnej
> i tam już jabber działa chciałbym teraz żeby umiał dogadać się na zewnątrz
> tylko nie wiem jak to osiągnąć mając zmienne ip (neostrada).

Zapomnij o serwerze na zmiennym IP. Będziesz tylko wprowadzał
zamieszanie w sieci, a dobrze działać to nigdy nie będzie. Tak samo jak
dynamiczny IP to nie miejsce na serwer SMTP, to tak samo nie nadaje się
na XMPP i inną poważną usługę. Chcesz stawiać serwery -- zainwestuj
w InternetDSL albo co innego ze stałym IP. Albo w hosting jakiś.

Pozdrowienia,
	Jacek