jabberd-2.0 czy jabber-1.4?

Adam Mikuta adammikuta w poczta.onet.pl
Wto, 1 Lut 2005, 23:13:46 CET

On Tue, 1 Feb 2005 20:48:45 +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Zapomnij o serwerze na zmiennym IP. Będziesz tylko wprowadzał
> zamieszanie w sieci, a dobrze działać to nigdy nie będzie. Tak samo jak
> dynamiczny IP to nie miejsce na serwer SMTP, to tak samo nie nadaje się
> na XMPP i inną poważną usługę. Chcesz stawiać serwery -- zainwestuj
> w InternetDSL albo co innego ze stałym IP. Albo w hosting jakiś.

Tu nie chodzi o jakieś profesjonalne zastosowania, serwer byłby używany
tylko i wyłącznie przez domowników. Serwer jabbera i tak już postawiłem
żebym nie musiał krzyczeć do siostry piętro a mógł sobie napisać. No
i fajnie by było gdyby można było się dogadać z ludźmi z zewnątrz. Ale jak
mówię nie musi być to bez awaryjne i 5 min przestoju jak się ip zmienia nie
będzie nikomu przeszkadzało (a ja będę mógł sobie serwer pokonfigurować i
się nim pobawić :)).

--
Adam    "(...) to wy musicie być zmianą, którą chcecie zobaczyć na świecie
         to my musimy być zmianą, którą chcemy zobaczyć na świecie (...)"